Favoritradio

Lyssnar pa Perikles "Fredagsblod", skont med en kort vecka for alla som i och med Valborg har kort vecka. Inget sadant har men jag vardagslyxade tidigare med GOD lunch =) Inte illa alls och lagom likt mat jag VILL ata -  Knackebrod med hummus, hel spenat och paprika samt muesli och sojayoghurt!



Just nu sitter jag och laser en rapport som menar att fangelse borde avskaffas. Det ar en intressant tanke, att vart mest anvanda bestraffningsmedel kanske inte ar sa effektivt nar allt kommer omkring, kanske gar det till och med ont varre?!

oh, nu spelar de " You got it"- skralvanlig musik :P

Har ser ni min lilla horna, brukar forsoka sitta pa sangen ibland men stutsar oftast snabbt tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att se hur det ser ut från din sida när vi sitter och skypar.Ha en bra helg. Kramar

2009-05-02 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0