Bättre att låta bli!

Jag flyttade som sagt in för att titta på LUGI matchen, måste säga att det inte varit värt besväret - eller tiden borde jag kanske mer korrekt skriva. Varför lyckas inte skånska lag när det verkar so matt ungdomslagen är bland de bättre i Sverige?!  Med 10 minuter kvar ligger Lugi under med 10 mål och jag få erkänna att det är ett tag sedan jag så mycket som slog ett öga på tvn.


Tror att jag istället ska leta upp kameran och bege mig tillbaka ut i trädgården för att njuta sista stunden av sol! Det är en HAPPY lördag som jag hoppas att alla kan njuta av =)


PS. Ska leta upp vår digitala kompaktkamera och ta bilder nu när jag är hemma i Sverige. Sedan får vi väl se när jag lyckas skaffa en egen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0