Att jobba eller inte...

Vi fick åtminstone en dag till med sol, för den här gången. Eller vad vet jag, det kanske är fint hela veckan?! Middagsdejten med F ikväll får tas senare i veckan, om inget annat märks den tidiga våren av då förkylningarna behåller ett segt grepp. Själv brottas jag med min förkylning som lite elakt grötar till det i huvudet på en. Ni vet när man sitter och läser och verkligen koncentrerar sig med hela sitt intellect, för att snart inse att det finns ingen chans att jag vet vad det stod på det där sidorna. Visserligen har det blivit lite halvdant med tid idag, det har varit en del turer bakom ratten och det gör jag ju så gärna när jag nu har möjlighet. Hursomhelst, mina undanflykter börjar undanröjas så istället för att läsa ut min bok eller se ett avsnitt av mistress på laptopen SKA jag plugga det löjligt röriga PSYC102 materialet, dvs. Utveckling, intelligens & personliga skillnader. I stort sett lika med psykoanalys (dock INTE freudiansk sådan)... Hade föredragit att plugga biopsykologi men den kan jag redan bättre and dravlet ovan. Jaja, det aterstar ju 5 ar, snart (forhoppningsvis) kommer vi in pa roligare och mer menigsfyllda kurser!!!

psychoanalysis cartoons, psychoanalysis cartoon, psychoanalysis picture, psychoanalysis pictures, psychoanalysis image, psychoanalysis images, psychoanalysis illustration, psychoanalysis illustrations

Kommentarer
Postat av: Sabina

Men se så blev det visst inte...

2009-04-06 @ 17:59:52
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jo det fungerade utmarkt, hann igenom ett par kapitel innan jag prioriterade annnat.

2009-04-09 @ 09:54:23
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det fungerade utmarkt, hann igenom ett par kapitel innan jag prioriterade annnat.

2009-04-09 @ 09:55:01
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 09:59:31
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0