Ändrade planer

Ursäkta min frånvaro från bloggen men det har varit lite annat att stå i (och tyvärr har jag varit lika DåLIG som vanligt på att fotografera. NU har jag i alla fall lagt ner digitalkameran i väskan- kan ju alltid hoppas att det hjälper!)


I måndags var det garageröjning som stod på agendan, en hel MASSA SKIT åkte till soptippen. Lika otroligt är det att minst lika mycket återstår. Jag ska absolut rensa bland mitt innan det flyttas över till huset- det har jag nu lovat mig själv dyrt och heligt!!! Igår var det tänkt att jag skulle få arbetsro men livet vill ju inte alltid som vi tänkt oss. Utan detaljer nöjer jag mig med att skriva att det istället blev nödvändigt att stanna upp lite i vardagen. Sedan på kvälen fick mitt nyinköp- Nintendo Wii Fit- underhålla. Det blev inga bilder där inte men vad roligt det hade varit! I vissa lägen såg ingen klok och än mindre cool ut. Prova själva att virtuellt rocka 6 rockringar på tid!!!


Istället är det jobb som gäller idag. Vädret skulle bli lite sämre påstods det men förutom lite blast har jag inte sett tecken på det ännu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0