Vuxenpoäng minsann!

Om man nu vill påstå att följande är ett krav för att vara vuxen, vilket jag inte nödvändigtvis gör.- alls. I alla fall,  när jag surfade runt på nätet "snubblade" jag över en perfekt julklapp till S, i SEPTEMBER!!! Såå organsierat! Nu får jag bara hoppas att hon inte ovetandes förstör min listiga present, jag får väl ordna så att hon leds bort från denna shopping avenue när tiden närmar sig. Lite svårt för mig att göra detta på avstånd men jag har ju folk kvar här som kan göra det åt mig. Sedan är det ju bara den lilla detaljen att jag ska komma ihåg min egen tanke i December, det kan bli lite svårare...

Men nu börjar jag bli lite för trött, ska nog vända mig på sidan och somna här i soffan. Jag är nämligen inte riktigt säker på om jag plockade bort allt som jag tidigare idag placerade på sängen medan jag delade upp packningen i olika grupper. Hursomhelst somnar jag ändå allt som oftast i soffan så det är ingen större skillnad!

God natt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0