Vecka 1

Hej allesammans- en ny dag & med den en ny vecka. Att jag redan har varit här i en vecka känns otroligt. Idag börjar som sagt föreläsningarna och jag ser verkligen fram emot det. På ett sätt kan man väl räkna den här som vecka 1. Vädret idag är typsikt engelskt, till slut kom jag inte undan det. Lite bilder från vår promenad i förrgår tror jag det var.



Malin i Greenbank Park. Vi har ännu inte varit i Sefton Park men Greenbank ligger precis bredvid oss, Sefton ligger bakom oss- tror jag.


Turistbild! Bor som sagt i korsningen till Penny Lane, baksidan får man väl säga. Det är en riktigt lång gata så vi hann inte gå hela upp utan fick vända. Det är också en sak att göra vid tillfälle.


Kommentarer
Postat av: JoJo

Hej! Kul med föreläsningar idag? Vilket ämne hade du?

2008-09-29 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0