Vaneundersökning

Posten kom precis och med den en "kultur- & fritidsvaneundersökning" från kommunen. Nu är jag kanske inte överröst intresserad av vad hemkommunen erbjuder men generellt upplever jag inte utbudet som särskilt utbrett.  Kanske kan de utöka inför framtiden men det lär förmodligen inte påverka mig nämnvärt. 


Jag börjar ändå tänka lite på de här med vilka vanor jag har och om de kommer skilja sig mycket från vanorna jag skaffar i Liverpool. Kommer de vara desamma förutom att platserna, och naturligtvis personerna, bytts ut? Jag ser fram emot att ta reda på det!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hallå där.. inte är jag så flitig som jag skulle önska med att hälsa på, men jag kikar in då och då. Mår väl inte så bra att jag orkar med att hålla normal koll och kontakt med allt och alla, fast jag självklart vill det.

Hoppas nu att resan går bra och att du kan rota dig och klara av dina studier. Du kommer säkert att få det roligt på många vis fast hemlängtan får du nog räkna med.

Massa kram från mig till dig!

2008-09-19 @ 12:10:50
URL: http://livsglimtar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0