Tisdag förmiddag

Vi har varit borta i matsalen och ätit frukost. Det gick inte att väcka killarna! Just nu är vi tillbaka vid rummen för lite kaffe/the och uppackning, de andra har passat på att få igång internet. Lite senare ska vi in till stan för att titta runt och handla lite till mig. Natten gick bra med fleecefilten även om det känns att det kommer behöva något varmare!

Jag har lånat lite häftmassa av Becky så nu ska jag få upp fotona jag tog med.  Ackompanjerat av svensk musik- Lars Winnerbäck bland annat!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Kul att du så flitigt skriver på din blogg. Ser du fram emot en härlig hemmakväll?

2008-09-23 @ 15:03:58
Postat av: Mamma

Hade varit kul med en presentation av dina hallkompisar

2008-09-23 @ 15:05:57
Postat av: Sanna

För tusan - köp täcke!!! Ett varmt ett!! Du fryser ihjäl i England annars! Eller sov med termobyxor. (Alltså trots allt trevligast att köpa täcke)

2008-09-25 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0