Startskottet är avlossat.

Så är det bara en vecka kvar, plus 1 dag. Efter besöket hos tandläkaren, vilket förresten är ett mindre trevligt måste som jag gärna sluppit, har dagen gått fort. En hel del tid har spenderats framför datorn, med kalendern och telefonen bredvid - allt för att kunna klara upp så mycket som möjligt och planera in det mesta effektivt. Sedan har jag äntligen börjat packa inför flytten. Alla saker har samlats ihop på mitt rum samt vägts. 55 kg (får jag lov att lägga till ett komma och omvandla till 5,5kg?!) i runda slängar ska på ett eller annat sätt tas över vattnet till England. Var kommer alla de ifrån?! Hur kan mina kläder, lite väskor, skor, sängkläder och annat smått väga runt 50kg??? Hursomhelst, det ordnar sig. Om inte annat så för att det helt enkelt måste! I slutändan får jag väl slänga ner det, trycka, stånka, hoppa och snabbt dra igen blixtlåset. Allt 10 minuter inna avresa!

Nu ska jag fortsätta organisera min packning och njuta av mitt rödvin. Tills jag laddat upp fler bilder får ni hålla tillgodo med den här fina fontänen som mötte oss när vi steg av planet på Antalyas flygplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0