Snart semester!

Det är 19 dagar kvar tills jag flyttar och imorgon åker jag iväg på en sistaminuten charter till Turkiet!! När jag är hemma igen är det bara 10... Huset passas förresten så det är ingen idé att få någonting för sig :P

Idag har jag en del ärenden att uträtta såsom ett återbesök på Usil, växla pengar, handla och packa vilket jag inte ens har börjat göra. Några fikor ska jag också försöka hinna med. Det är lite lurigt det där med att lyckas samla ihop alla när vi har så olika tider- tur att jag började slänga iväg mail redan nu annars hade det blivit rörigt & stressigt värre när jag kommer hem från semestern igen. 

Arn- Riket vid vägens slut, var förresten en mycket bra film. Är man intresserad av filmer i den genren så är den  värd att ses! Nu är det väl bäst att komma igång med dagen, ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja en fika med mig nästa helg :) jadå, pernilla har bokat in sig. Nu får du sätta fart o packa faktiskt... hade jag vatt du så hade jag börjat bli nervös. Men du är ju alltid coola lugna Petra så. Jobbat färdigt på Graffiti nu? jag ska in o ta sista passet nästa lördag. kram

2008-09-02 @ 20:28:52
URL: http://pernillaochalexander.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ha det så bra i turkiet förresen, det är skitgött där :)

2008-09-02 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0