Postpaketen i posten

God morgon! Då börjar saker och ting avslutas här hemma. Det enda som faktiskt återstår är att klydda med banken så det är planen för idag.

Pratade med en gammal kollega som numera jobbar på 3, mitt problem existerar i självfallet inte. I verkligheten behöver jag inte göra något alls eller betala något extra, utan ett abonnemang knutet till simkortet har man per automatik ett kontantkort.

Jag hann med fikan med Camilla och att posta kartongerna i tid, kl 16.00 tydligen för postpaket. Jag tog dock inte kartongerna på cykeln, pappa kom på sin lunch och körde mig. Innan han kom var det dock ett race för att få allt klart. Packa ner det sista, kolla så att ingen var glömt och naturligtvis förslutningen. För att minska risken för att kartongerna ska gå sönder i transporten försökte mamma och jag förstärka dem med silvertejp samt sätta snöre om för att kunna bära. Nu återstår att se hur jag kan hämta ut dem i England.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0