Måndag = ny vecka

Är det höst nu när det är september månad? Förhoppningsvis inte riktigt än men på god väg...Idag har jag ägnat mig åt att avverka en del av våran "att göra inför semestern"- lista, därmed inte sagt att jag inte legat i soffan och läst- för det har jag! Det mest tillfredställande med att skriva listor är just att sturktura & organisera, för att sedan kunna stryka allt man gjort. Blir listan obehagligt lång kan man alltid skriva till något som redan är avklarat, bara för att den inte ska verka lika hemsk! Passade även på att styra upp lite aktiviteter som sker efter semestern fast innan flytten.

Åt en god kikärtsgryta till middag- billig & mättande mat- och nu ska jag och J in till Lund för att äntligen se Arn- Riket vid vägens slut. För ändamålet har vi lånat mammas bil och slipper på så sätt vänta länge på bussen efteråt, smart för nu börjar regnet sila ner. S var lite småsur över att inte ha blivit bjuden, i ungefär 1 sek. Dvs tills hon insåg vilken film vi skulle se & då skattade hon istället sin lyckliga stjärna att hon slipper :P

Ha en skön kväll allihop, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0