Klädessömnad?!

Mamma är en ängel! Hon sitter nere i köket och lägger upp två par byxor åt mig, för hand då symaskinen sedan länge är sönder. Det är bara att erkänna, jag hade nog aldrig tagit mig för att göra det. Själv sitter jag alltså uppe vid datorn och känner mig lite ohjälpsam. Jag är ju inte längre sysselsatt med att packa- lite tvätt ska ner och en sista kontroll vägning är allt som återstår. Möjligen plockas lite saker ut senare för annan transport men hursomhelst får jag räkna med att ta alltsammans i min väska.

Har precis hjälpt moster med lite data krångel så förmodligen tittar hon förbi senare för att hämta ut sina utskrifter. Får gå ner och i alla fall hålla mamma sällskap när hon nu är så snäll och fixar mina kläder. Sen såg jag senaste Bond-filmen inte på Johannas rum, den skulle jag kunna roa mig med en stund!

Ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0