Första kvällen...

Foben var färdig när jag gick ner och frågade runt 15-snåret så sen var jag inte mycket på rummet. Avdelningen jag bor i är rätt så lite, vi är 3 tjejer på ovanvåningen och 3 killar där nere. Fler bor i samma hus men i andra avdelningar. Vi gick en runda och satte sedan på lite te. Här finns vattenkokare, mikro & en brödrost men inga kokplattor. Vad vi har hittat än så länge i alla fall. Runt 17-snåret gick vi bort till matsalen och ät lite middag för att sedan gå in till Rick, en kille i nästa dörr, för lite förfest. Hallens bar var nästa anhalt innan vi drog in till stan och en nattklubb som heter "Mood". Det var riktigt roligt, med 4 olika våningar. Kom precis hem från därifrån, klockan är ungefär 03.40. Imorgon tänkte vi käka frukost vid 09.00, ta det lugnt på förmiddagen och sedan åka in till stan. Första tiden, förutom mattiderna, är ett välkomst möte klockan 19.00. Adam (bor därnere) har lovat att hjälpa mig bära. Första prioritet är att köpa ett innertäcke, inatt har jag lånat Ellas fleecefilt så jag hoppas att jag inte fryser allt för mycket. Alla här ville att jag skulle knacka på om jag frös för mycket för att somna men det kommer förhoppningsvis inte behövas.

Nu ska jag sova lite! Natti, natti...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du har sovit gott. Aj, aj, aj en så´n underbar morgon. Upp och hoppa. Spänst i benen!

2008-09-23 @ 08:04:12
Postat av: Frida

God morgon! Följer med spänning dina uppdateringar :) Låter som en supertrevlig kväll, hoppas dagen blir lika rolig! Kramar

2008-09-23 @ 08:22:29
URL: http://frida88.blogspot.com
Postat av: JoJo

Låter som om du har haft det roligt med trevliga människor...Kan du inte förvarna mig nästa gång så att jag e beredd när mamma läser att du va ute o festa till fyra :P Ha det kul idag Puss

2008-09-23 @ 09:28:21
Postat av: JoJo

PS. Jag e numera inte morot utan istället brunett igen DS.

2008-09-23 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0