Dagsavslut

Hemma från Erika igen- en mysig kväll & vi passade på att titta igenom gamla bilder men även några nya. Tyvärr blev Frida "sjuk" av de bagels som hon & jag köpte med oss. Trots våra förfrågningar OCH våra förklaringar om hennes allvarliga nötallergi var maten ändå "kontaminerad". Tack och lov hade Erika medecin hemma då hon själv är allergiker så reaktionen stannade av, till slut blev det dock till att ringa hennes pappa- läkaren.  Han tar vaktpasset och avvaktar lite...jag hade gärna tagit det själv men min kompetens i det här l'get sträcker sig till att ringa ambulans. Fridas pappa har ju lite mer vidsträckta kunskaper.

Packandet är klart nu!! Det ska bli så roligt, bara 5 dagar kvar- det känns som att jag har väntat i evigheter. Lite tvätt håller fortfarande på att torka annars är allt klart. Tack vare att jag skickar lite mer skrymmande saker, såsom skor, väskor, vinterkappan, med posten klarar väskorna flygvikten. har jag riktigt tur kan Fridas mamma ta med sig lite över till Manchester och då blir packningen än mer okej. Där ser ni, ha förtröstan- det kommer lösa sig alldeles utmärkt =) (Okej, en del kilo går ju ut med posten men ändå. Jag packar ju inte precis för en semester)

Sov så gott allesammans, själv är jag fylld med energi så jag stannar uppe ett tag till. Sedan har jag lovat att hämta Jojo vid tåget om sisådär en timme men jag är ju uppe!

P.S Jag har lite bilder från packningen men de är på min mobil. Detta inlägg skriver jag på mammas stationära dator som inte har bluetooth & jag tänker inte ens börja fundera på var sladden är nedslängd. Som sagt, laptopen jag köpte till mig själv för snart 2 år sedan, har bluetooth varför jag aldrig använder sladden och därför pregade jag bara ned den. Hoppas jag. Bilderna får ni imorgon när jag har igång laptopen.

Natti, natt- sov gott! (Jag ska kolla om jag packade ner mobilladdaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0