Dagens hållpunkter

Efter ungefär 3 timmars sömn inatt känner jag ändå att jag har fått en hel del uträttat. Fast det är ju klart, det blir ju lite hastigt och lustigt- mycket ska hinnas med på bara ett par dagar. Jag har säkert glömt bort jättemånga så jag ber redan nu om ursäkt samt om överseende. Idag har jag i varje fall hunnit med att:

(0. såg på lite film imorse)
1. Köra hem mormor samt S till skolan
2. Klippa mig
3. Växla mina turkiska lira till pund
4. Betala utbildningsavgiften. (Eller första avbetalning åtminstone)
5. Var inne på mitt gamla jobb och lämna lite anställningsuppgifter
6. Luncha/umgås med Frida, nyss hemkommen därifrån
7. Blogga, kolla mail, planera lite- såklart!!
7...Nu ska jag bara byta om sedan ska springa till bussen och åka in till Malmö för att möta upp med E

Vi får se vad som hinns med imorgon. Tvätt och tandläkarbesök står det i filofaxen, hittintills. Som ni ser står alltså inte uppackning på dagens gjort-lista, antar att det får skrivas på morgondagen.

Kramar till er alla, hoppas att ni sover lika gott som jag förmodligen lär göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0