Avskedsmiddag

Igår blev det inget skrivet här på bloggen, det var sista kvällen med tjejerna. Åkte iväg och handlade och sedan ägnade jag eftermiddagen åt att laga all maten, ville behöva ordna så lite som möjligt med det när "gästerna" väl var här. Vi hade en trevlig kväll tillsammans och jag är glad för att vi lyckades hitta en tid som passade alla. Idag kommer mormor, moster & kusinen på besök. Även Frida skulle försöka titta förbi på en kopp kaffe. Det känns konstigt att vad som nyss var ett år kvar till avresa, nu är mindre än ett dygn. Det ska bli så spännande att äntligen få komma iväg för att testa vad livet som student i Liverpool har att erbjuda mig!

Jag ska kontollväga bagaget en gång till, får hålla tummarna för att min badrumsvåg inte är helt ute och cyklar, och färga håret. Annars tänkte jag göra mitt bästa för att njuta av sista dagen i Sverige, för den här gången- i den här delen av mitt liv.

Hoppas att ni andra har en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0