Uppdatering

Fördröjer uppsatsskrivandet en liten stund till med en uppdatering här på bloggen.

I torsdags kväll besökte vi ett ställe som heter Alma de Cuba vilket är en omgjord kyrka. Förvisso är det också ett relativt dyrt inneställe så det blev för oss ekonomiskt handikappade studenter till att lusfräckt gå in utan att köpa något. Vi var mest där för att lyssna på ett band- 6ix Toys. De var jättebra och vad som började med dans framför "scenen" slutade med att en hel drös av oss dansade uppe på scen.

Då vi var ute i förrgår nöjde vi oss med att gå bort till vårt "vardagsrum", nämligen Derbibaren. Det är det närmsta vi kommer ett gemensamt utrymme. Egentligen hade jag tänkt ta ett foto igår för om jag får säga det själv blev jag rätt snygg när jag fixat till mig. Det glömde jag naturligtvis bort! Lånade i alla fall Becky's jeanskjol eftersom jag dumt nog lämnade min hemma. Den första av hennes jeanskjolar som jag prövade trillade rätt av vilket jag tycker är konstigt. Inte precis av en spinkig konstitution själv om man säger så.

I alla fall, nu ska jag skypa lite med familjen och sedan är det dags att fortsätta på uppsatsen

Kommentarer
Postat av: Maggan

Dansa på du, åren går svin snabbt och plötsligt sitter man där med små skunkar och familj.

Vi har precis kommit hem från Willys... kul va? Ha ha vanlig lördag med handlande och lite plockande här hemma.

Kram

2008-10-25 @ 15:52:28
URL: http://livsglimtar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0