Tillbaka...

Tog en promenad med Becky genom parken bort till TESCO. Nu har jag äntligen kaffe, må vara snabbkaffe men det är bättre än ingenting.

Annars har dagen varit lugnt skön! Pluggade i förmiddags, känner att jag håller lagom takt än så länge, men sedan har jag för första gången sedan jag kommit hit tagit det lugnt! Efter lunchen, bestående av varma koppen, satte jag på en film och kröp upp i sängen.  Hittade Love Actually på datorn- visste inte ens att jag hade sparat över den! Sedan har jag ju förstås ARN- Vägen till Jerusalem, väntar dock med att sätta på den.

Nu loggade Frida in- ska försöka prata lite med henne!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kollat efter dig på messenger, men Zero! Verkar som om alla mina barn har övergivit mig.

Hoppas att du har en härlig kväll.

2008-10-08 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0