Superstudent!

Idag är jag verkligen en föredomlig student. Var inne i förmiddags och deltog i ett experiment och samlade in mina första 2 EPR poäng. 14 ska man ha senast den 19 december. Sedan jag kom tillbaka till mitt rum har jag ägnat dagen åt att studera psykologi, närmare bestämt Stress. Det tycker jag är roligt och jätteintressant!!


Till och min lunch har varit av student standard: en banan och en geobar samt en kopp snabbkaffe. Okej då, två men jag har faktiskt suttit i över 3 timmar och studerat.

Dagens utstyrsel: brunt linne, ljusrose tunika samt en lite längre grå kofta. Hela jag kom inte med men undertill har jag på mig ett par av mammas jeans. Så inget konstigt där. Snodde med mig 3 av mammas jeans eftersom mina var sönder på lite väl avslöjande platser. Och jeans är dyrt!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej Sötnos!

Jag ser att du har skrivit så jättemycket får svårt att hänga med om jag slarvar med att gå in och läsa. Jag har haft det lite jobbigt några veckor men har idag börjat äta kortison igen så snart hopppas jag att värsta flåset och mjöklsyran ska vara ett minne blogg.

Så spännande studier du håller på med faktiskt mitt drömyrke och ett yrke många har sagt att jag borde haft.

Men det har ju gått bra att hjälpa andra på vägen ändå, men jag har ju inte blivit rik på det om man säger så mest har jag väl bara ställt upp och lyssnat till andra.

Tänk så bra när du är klar då kan du hjälpa hela tjocka släkten med alla våra problem ha ha!

Mamma din kommenterade hos mig häromdagen och jag blev väldigt glad för det.

Ha ha lavendel, det kan man droppa på kudden för att sova lite bättre, snark. Pröva att få tag i citrus av alla slag och mentol kan också pigga upp. Du får väl köpa en sån där Vicks mentol på burk och dra ett streck under snoken då somnar du nog inte.

Kämpa på nu med alla de där poängen du behöver så kan du väl slappna av lite sen.

Massor av kramar och varma tankar till dig

2008-10-15 @ 18:43:09
URL: http://livsglimtar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0