Sleepy saturday

Här är det lugnt & näst intill knäpptyst! Fredagskvällen firade vi inne i stan vid Concert Square, där runtomkring ligger det en hel del klubbar och barer. Själv var jag uppe som vanligt imorse och har varit borta till frukosten. Har inte varit med om att matsalen varit så tom, där satt kanske 10 personer och åt frukost samtidigt som jag var där. Mina korridorsgrannar valde bort frukosten och lär väl inte rulla ur sängen förrän förmiddagen gått över i eftermiddag. Innan dess hade jag tänkt studera lite, har en skype-date inplanerad och kanske gå på en promenad.  Fotbollsmatchen får jag väl följa på aftonbladet om det nu är alls lönt att se den. Stora delar av landslaget verkar ju vara borta från spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0