Onsdag förmiddag

Det får bli ett snabbt inlägg här medan jag väntar på att tjejerna ska bli klara att gå till frukost. Som vanligt har tiden vi bestämt igår redan kommit och passerat men idag är det inte jag som har en tid att passa så det gör ingenting.

Igår firade vi Beckys födelsedag vilken tekniskt sett infaller idag men hennes familj kommer ikväll för att ta henne med ut på middag. Hon har varit exalterad inför sin födelsedag ända sedan vi kom hit och det verkar som att det blev en succé. Ella och jag hade fixat lite smink som vi trodde skulle passa och som jag hört att hon ville ha. Vi fixade även ballonger och lite chips (till och med en födelsedagstårta, egentligen hade vi tänkt baka en men det är ju svårt med hjälp av en tekokare och en brödrost). Så när vi kom hem från våran utekväll fanns det ballonger på ytterdörren, i trappen och på Beckys dörr tillsammans med lite tilltugg. Nu är tanken att vi ska gå ner och äta frukost tillsamman, om de andra blir klara någon gång och sedan får vi väl ta en bit av tårtan under förmiddagen eftersom Becky äter med familjen ikväll och Ella följer med sin familj hem till Bristol över helgen.

Idag är det studier som gäller för min del, uppsatsen börjar ta form men den behöver vara klar senast söndag eftersom jag inte vill lämna den till sista minuten att bli utskriven och inlämnad. Sedan stannade jag till på biblioteket igår mellan seminarium och föreläsningar så nu har jag en hel del av böckerna som jag måste läsa igenom!

Ett gott dagsverke väntar alltså =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärta. Var har du beställt flygbiljett? Sterling har gått i konkurs idag. Det finns inga som får sina pengar tillbaka.

2008-10-29 @ 15:04:37
Postat av: Petra

Som tur är beställde jag flygbiljett med SAS. Tror inte att Sterling flyger mellan manchester och köpenhamn.

2008-10-29 @ 16:03:09
URL: http://petragron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0