Måndag igen..

Hemkommen från föreläsningarna och ska snart gå och äta middag med mina korridorskompisar. Lite väl tidigt men vill man undvika kön så går man antingen vid 17.00 eller vid 18.30 och Becky är hungrig. Så går det när man går upp runt lunch och därmed missar frukosten.

Gymkort fick jag köpt, fast tydligen var de flesta inte bokningsbara klasser utan fasta platser som börjar bli fulla. Ja, ja det finns en hel del drop-in också de får duga tills efter jul. Och för 850:-/år är jag inte särskilt irriterad över detta.

Banken kom jag inte in på för tydligen är överföringen inte så snabb. Ella föreslog att jag skulle ge det någon dag till, 3-4 bankdagar är tydligen inte så mycket. Engelskt system! Min post från sverige kommer fortare än brev från Southport, en stad dryga tre kvart härifrån! Intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0