Kvällsaktiviteter!

Efter middagen snabbade vi oss till derbibaren för att se Manchester United - Celtic. Man U vann för dem av er som är intresserade. Ingen av oss orkade riktigt gå ut ikväll så istället tog vi bussen till ASDA och handlade  lite proviant. Jag köpte ost, skinka, ASDAs philadelphia, lite müsli och yoghurt. Det borde räcka till mellanmål och lunch ett tag framöver. Det kändes onekligen lite konstigt att handla vid 23-snåret men vi hade roligt!!

Tillbaka här bestämde vi oss för att göra varsin rostemacka med mina nyinköpta pålägg samt en kopp te. Tillsammans med detta gosade vi ner oss i Becky's säng och tittade på ett avsnitt av Hollyoaks. Jag tycker det är okej men många här är helt sålda.

Nu är klockan över 01.00 här så det är bingen som gäller för mig, imorgon ska jag leta upp referenslitteratur och sedan är det uppsatsskrivning för hela slanten. Med avbrott för att springa ner och slänga in en omgång tvätt.

Jag hoppas att ni alla redan sover riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Har nog både sovit och vaknat. Här hemma lyser en härligt höstsol och det är rätt skönt att leva när regnet slutar och det grå drar iväg.

Ha det gott.

Kram

2008-10-22 @ 15:34:15
URL: http://livsglimtar.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Alexander blev lite avundsjuk nu när jag berättat att du tittat på man united. Hna frågade när vi skulle hälsa på dig. haha!

2008-10-28 @ 23:28:31
URL: http://pernillaochalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0