Kaffebekymmer

Tjat, tjat...här kommer ett nytt inlägg. Idag är jag "ledig" som så många tror och som till och med jag kan försäga mig. Har alltså inga inplanerade föreläsningar eller seminarium, om man sen kan kalla det ledig är ju en annan fråga.

Har i alla fall varit borta och ätit frukost, inte särskilt spännande den här morgonen. Huvudsaken är att jag fick en kopp kaffe till maten & en med mig tillbaka. Passade på att ta med mig en portionspåse med snabbkaffe, Fairtrade, tillbaka som jag ska testa senare idag. Måste inhandla snabbkaffe snart, förvisso räcker det egentligen med kaffe till frukosten men de kan vara bra att variera mellan vatten, te & kaffe när jag sitter hemma och studerar. Ska fixa en termos också så att jag kan ta med mig när jag istället väljer att åka in till biblioteket och läsa. Där är det öppet dygnet runt under terminstid!! Det kallar jag resurs! Förhoppningsvis tar vi oss till IKEA imorgon, ska se vad de har där. Ska samla lite vuxenpoäng och köpa tvättställ, hängare & knäckebröd.  En fin tavla för en billig peng kan jag kanske också hitta!

Någon som vet om man kan se lördagens kvalmatch på nätet?? Tror ju inte att de visar den i baren. Jag har till och med mig min svenska landslagströja!

Ska snart springa bort med mitt USB & få lite filmer!! Hoppas Mamma Mia the movie kommer upp på nätet snart!

Kommentarer
Postat av: JoJo

Den har kommit upp på internet. Sork har laddat ner den till mig så Fahim borde kunan ladda enr den till dig. Jag kan fråga Sork på vilken sida han hittade den om han inte hitatr den...Puss

2008-10-08 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0