God natt!!

Sitter hemkommen och i ordning för sängen. Det här med att komma i säng innan midnatt har inte inträffat en enda gång sedan jag kom hit men det gör ingenting. Nu är jag redo för natten, ska somna till ett avsnitt av Morse. Imorgon är det frukost vid 09.00 så jag behöver inte vara uppe med tuppen.



För ett par dagar sedan, i förrgår tror jag, på universitetsbussen på väg in till föreläsningarna


Ikväll inne på Hanna's. Efter en dag full av idogt studerande tog vi en kort paus inne i stan. Skönt att komma härifrån ett tag, annars riskerar vi att växa fast vid skrivbordet. Så känns det i alla fall ibland på grund av brist på varierande sittplatser. Oberoende om vi jobbar eller slappar är det skrivborder eller sängen som gäller.


Nu är det i alla fall läggdags, annars blir jag sittandes hela natten. Börjar kanske till och med jobba lite, hemska tanke!!

God natt, hoppas att ni redan sover gott i era varma sängar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Aha, är det idogt studerande det kallas? AV vadå?

2008-10-25 @ 11:35:58
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0