Frusna studenter

Precis tillbaka från universitetet har jag ätit en Varma Koppen. Frukost åt jag vid 07.30 så trots bananen till mellanmål började magen kurra framåt 14-snåret. Lite pinsamt när man sitter i en mindre handledningsgrupp- alla hörde!

För övrigt fryser vi allihopa här. Miljön och ekonomin kan åka på semester- sätt på elementskrällen och låt dem gå varma!!! Jag vet att de antar att vi inte är på våra rum så mycket på dagen men med enkla fönster och en engelskt höstig väderlek gör det väl inte så mycket om elementen får stå på lite. Har förresten problem med mitt toppfönster. Igår kväll efter att jag hade avslutat alla mina grejer och gjorde mig beredd att gå in till korridorsgrannen hörde något vid fönstret och sedan hör jag hur det slår upp med ett brak. Nu var det bara haspen som lossnade men för ett ögonblick för jag högt i luften må ni tro!


Nu ska jag vara "ledig" en liten stund och titta på Morse. Sedan är det jag som börjar skriva på uppsatsen som ska in den 3:e November, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0