En liten bara

Skulle egentligen inte skriva ett inlägg nu, har mycket att läsa in över helgen. Kursboken i kognitiv psykologi kom igår så nu har jag ett par kapitel från tidigare föreläsningar samt kapitel till måndagens föreläsning, som väntar.  Kom hem från dagens föreläsningar för en stund sedan, Ella & jag tänkte gå ner och äta middag runt 18-snåret. Vi håller tummarna för att kön ska vara lite mindre då.

Dagens föreläsningar var av blandat intresse. Förmiddagens berörde frågor som vad är bra forskning, en god hypotes och dylikt. Väldigt grundläggande saker och därmed inte så speciellt upphetsande. Eftermiddagens föreläsning handlade om stress och coping så det tyckte jag var mycket mer intressant.

Hann visst inte skriva så mycket, blev till att hålla lite telefonsupport. Försöker skriva lite mer efter middagen.

Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Funkar det bra med föreläsningar på engelska?

2008-10-10 @ 21:28:09
URL: http://sannaiknopparp.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej vännen!

Jag håller tummarna att du får ett sms från honom snart :) I helgen blir det jobb och plugg. Har ett 12-timmarspass på Scandic idag, men jag ser fram emot det så det kan nog bli kul. Annars blir det väl mest att ta itu med fysiken - har prov nu på torsdag (igen!) och det underlättar onekligen om man har koll på ämnet. Vad ska du hitta på? Jag tror bestämt att vi får boka Skype-date, jag saknar dig! Kramar

2008-10-11 @ 09:44:34
URL: http://frida88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0