Deltagarpoäng

God förmiddag!

Här har dagen börjat med gemensam frukost- hör och häpna! Onsdagar & torsdagar har jag disponibel tid så både idag och imorgon har jag skrivit upp mig som deltagare i experiment på psykologiska institutionen. Innan jul är vi tvugna att få ihop 14 deltagar poäng, 15 minuter motsvarar 1 poäng. Detta är för att vi ska få en mer praktisk insyn i hur det är att deltaga men även i att bedriva experiment. Tanken är ju också att vi ska få lite inspiration och se vad våra teoretiska kunskaper kan omsättas i. Jag tycker det ska bli jätteroligt! Mailade forskningsledaren igår kväll eftersom jag inte hade fått någon information om var vi skulle vara, fick svar snabbt. Visade sig att hon förmodligen läst av mitt namn fel och kunde därför inte skicka mailet rätt. Sådant händer ju- inte lättare heller när namnet verkar främmande. I eftermiddag börjar även forskningsseminariumen. Dessa är egentligen för forskare och personal på psyk inst men studenter välkomnas. Har inte bestämt om jag ska gå på det än: tydligen en forskare från liverpool som ska redogöra för sin forskning om smärta. Annars vill jag egentligen träna men jag har inga träningsskor. Måste fixa det samt hårspray &-gele, concealer och foundation. I England säljer inte H&M smink, åtminstone inte så som vi är vana vid det. Av denna anledning har jag ingen ögonbrynspenna (visste väl att jag skulle ha snott med mig en hemifrån!) Ja, ja får väl springa in i en Superdrug affär efter experimentet och ta mig en titt på sortimentet. För tillfället håller jag dock tillgodo med vad jag har, ekonomisk & student som jag är. Det fungerar alldeles utmärkt med en av ögonskuggorna i paljetten jag har, även den från H&M!


Sen väntar mer studerande, måste komma igång med rapporten som ska in i början av november. Planerna inför ikväll är lite lagom lösa, igår stannade vi inne och tittade på Cruel Intentions- underhållande film som man inte behöver tänka för mycket under, så ikväll är vi kanske sugna på att hitta på något. Magna skulle vara en bra klubb, möjligen tar vi oss dit.

Vad händer i Sverige idag?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Även en torr!!! mascara kan ibland fungera

2008-10-15 @ 13:26:26
Postat av: Mamma

Det regnar & alla har en f* huvudvärk. Ska iväg & jobba. Skulle helst av allt ligga och blunda.

2008-10-15 @ 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0