Ändrade planer

Det blev ingen tur till IKEA, skrivar j-eln, såg till att vi missade bussen. Tack och lov får jag väl säga, när vi skulle kolla upp nästa buss insåg vi nämligen att den buss som skulle ta oss sista sträckan inte går på söndagar. På torsdagar har jag inga föreläsningar så turen är uppskjuten tills dess.

Istället har jag tagit en skön promenad i Sefton Park, här har det nämligen varit en fin höstdag!! Sedan ägnade jag resten av eftermiddagen åt att läsa ikapp studielitteraturen. Har även haft det otroliga nöjet att få spendera pengar på lite fler kursböcker- joy! Inte så farligt mycket men ändå.

Har även skrivit lite olika listor: vad som måste göras imorgon, i veckan, under terminen. Ikea-lista, vad jag ska ta med mig hem, vad som kan tas med tillbaka hit osv osv. Har hittat några lika-sinnade människor här, nördar om man så vill =)

Får väl vara student och läsa lite till innan det är dags för bingen.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Med anledning av skrivar problemet, kolla upp vad en skrivare kostar, i dag kan man få en hyffsad skrivare kring 1000 lappen och det är antagligen billigare i England. Ert block kan dela på en för att få ner kostnad. Bara en tanke. //Pappa

2008-10-06 @ 09:45:50
Postat av: Pappa

Ang skrivar problemet. Kolla vad en skrivare kostar och dela kostnaden på Ert block. I dag kan man få en skrivare runt 1000:- och det är säkert billigare i England. Bara en tanke för att slippa problemet.

//Pappa

2008-10-06 @ 09:49:31
Postat av: Pappa

Såg först inte att det första medelandet gått fram, därav 2 lika medelande

2008-10-06 @ 09:50:44
Postat av: Sabina

Jaha, här händer det då inte mycket...

2008-10-08 @ 10:34:59
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0