tisdag kväll

Nej, imorse hoppade jag upp pigg som en lärka och var nere vid frukosten 07.30. Strategi och strategi, de flesta ställer väl alarmet på HÖGT med fördel en bit från sängen så blir man tvungen att hoppa upp! Eller så struntar man i frukosten som många gör. Denna strategi är HELT utesluten för min del speciellt eftersom jag alltid äter frukost. Fick en sen start en tisdag för några veckor sedan, vaknade ca 30 minuter innan seminariet började men var dock där i tid. Detta innebar ju att jag missade frukosten, 2 timmar senare var jag inte en syn för världen kan jag meddela. Så dåligt jag mådde!

Ser att det verkar vara studenthälsan som rådet gäller. Får väl titta in imorgon när jag ändå ska och träna. Känns lite "fjuttigt" dock...

Ikväll spelar Liverpool mot Atletica Madrid (Champions League) och stan är full av supportrar. Jag har rätt mycket jobb men det hade varit roligt att sticka in huvudet borta i baren och se på matchen. Egentligen saknar jag aldrig tvn förutom i sådan här lägen. Hade kunnat ha matchen på i bakgrunden medan jag läser men jag tänker INTE ta med mig böckerna bort i baren. Någon måtta får det ändå vara.

Här kommer bilder från vår födelsedagskväll för Becky


Becky, jag & Malin i mitt rum innan utgång

Inne på Djangos Riff


Det är redan tisdag kväll (jag väntar på middagen som intas så fort Becks kommer tillbaka) och november. Om 5,5 vecka, ungefär, åker jag hem över jul! Gulp- vart tar tiden vägen?


Kommentarer
Postat av: Sabina

Nån verkar ha snott fotot...Eller så la du aldrig in något! hihi

2008-11-04 @ 19:33:47
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: ellinor

hej, hoppas allt är bra:)!

jag undrar bara hur du har kunnat få en annan design på din blogg, bakrunden osv :)

2008-11-04 @ 23:04:25
URL: http://jjansson.webbblogg.se
Postat av: Petra

Jadå det är bara bra- MYCKET att läsa bara och så mycket annat jag vill hinna med. Jag hittade en gratis mall på nätet och infogade den i stilmallen tillsammans med lite ändringar av text. Jag letar upp sidan under dagen och lägger ut den här/mailar. Blir det bra?

2008-11-05 @ 11:25:58
URL: http://petragron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0