"tidig" tisdag

God morgon!

Efter en hyfsat tidig kväll igår, packade ihop kurslitteraturen runt 23-snåret och var i säng en timme senare, känns det som att förkylningen är på bättringsvägen. Må så vara att känslan är något hjälpt av ibuprofen!

Är på väg ut genom dörren för att åka in till universitetet och ha seminarium samt föreläsning i sociologi/kriminologi- förhoppningsvis en bra dag alltså. Imorgon har jag inga föreläsningar men ska delta i ett experiment för att förtjäna mina sista praktiska poäng. Vad ska jag då göra? Jo, spela Nintendo Wii!! Inte särskilt illa. Spelet skulle förvisso inhålla aggressiva element så tanken är att undersöka relationen mellan våldsamma virtuella spel och beteende. För min del innebär det dock att jag får poäng för att spela tv-spel =)

Hoppas att ni får en bra dag, jag ser fram emot att ta på mig vinterkappan- rummet är något svalt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varma tröjor är på väg, dessutom är väskan fylld med kärlek så dra riktigt djupa andetag när du öppnar den. Låt inget förfaras. (Hoppas banne mig att Ronja inte har skickat med sin "kärleksdoft")

2008-11-12 @ 10:22:09
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0