Nu äntligen!

Svensk julmusik spelar på iPoden, eller ja det var precis en dansk låt men sak samma. Skåne lutar ju lite åt båda hållen ändå!

Nu har det ordnat sig med alla grejer jag behövde få från banken. Inte en dag för tidigt! Det enda jag behöver fixa till nu är att ge universitet de nya uppgifterna så att de tar sina pengar på tisdag därifrån istället.

Annars är det trist väder, engelskt väder och jag har haft en tenta i statistik. Fråga mig inte hur det gick för jag har ingen aning. Med andra ord är det dags att komma igång med dagens arbete. Ska en sväng och träna ikväll och sedan tänkte vi sticka in till stan och gå på ett rea-event i en av affärerna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0