Måndag morgon

Här har jag haft en relativt soft morgon, behövde inte stiga upp jättetidigt utan gick i lugn och ro ner till frukosten och sedan jag kommit tillbaka hunnit packa väskan för dagen, kolla mailen och läsa lite svenska tidningar. Snart är det dags att slänga på mig kläder och ta bussen in till universitetet. Jag vet inte hur många mentala lappar jag har skrivit i huvudet för att komma ihåg paraplyet!! Viktigt Petra =)

Dagens planer är nog inte särskilt upphetsande: föreläsningar, lämna böcker på biblioteket, plugga...5 veckor kvar av föreläsningar, sista veckan är en practical week. Jag är mållös och orkar knappt stamma fram ett Hur? längre.

Nu är det dags att sluta skjuta upp dagen, hög tid att komma iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0