Måndag kväll

...är studentkväll. Förvisso är det en kväll perfekt för utgång dock kände jag att det nog vore bättre att ägna mig åt lite mer nödvändiga göromål. Därför har det varit skrivbordet och kurslitteraturen som gällt för min del. Har tänkt mig att jobba på en stund till kanske till 22.30 och sedan "göra om" rummet till vardagsrum. Detta innebär att dra fram nattduksbordet (rätt så stort och på hjul) mitt framför sängen, lägga kuddarna som ryggstöd på långsidan av sängen, släcka taklampan och använda datorn som tv. Hoppas bara att jag hittar något roligt att titta på. Imorgon är det uppstigning runt 07-snåret; snabbdusch och frukost som gäller, sedan in till universitetet.

Knutan i min arm har börjat göra ont igen. Någon som har något förslag på varför? kan jag kanske hoppas på att det är för att den håller på att gå bort? Insåg precis vilken väsen oljelementet har för sig, det blev nämligen tyst. När jag nämner de gamla elementet förfasar andra sig över oväsendet men helt ärligt vänjer man sig vid det.

Förresten fick jag brev från banken idag, numera har jag tillgång till internetbank. Hoppas därmed att bollen är satt i rullning så att VISA-kortet dimper ner i posten tätt följt av pinkoden. Jag börjar nämligen tycka att bankvärlden rör sig allt för långsamt!

Hursomhelst ska jag nu återgå till att läsa på lite mer om "white collar crimes" och dylikt. Trots risken för att låta gammal så rinner tiden iväg. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ok, ett besök på studenthälsan. Inte riktigt rimligt att ha knutan kvar. Jag vet att den enligt en utsago ska vara "ofarlig" men ge dig inte, det ska inte vara så här.



Hur sak det gå för dina kursare med uppstigning klockan 7? Har de någon strategi?



Ska ta mig till hospital idag för provtagning. Vad säger du? Har oktober REDAN passerat, där ser man, vad tiden ändå går fort! Blir väl till att skjuta upp återbesöket på njurkliniken också då, trisst.

2008-11-04 @ 07:56:43
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej tösen, tycker också verkligen att du skall kontakta studenthälsan.Ha det bra och läser du detta när du precis stigit upp så kan jag upplysa dig om att du försovit dig.

2008-11-04 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0