Lördagsmorgon

Nu har det ju hunnit bli middagstid här och i sverige är det snart eftermiddag men i alla fall. Idag är det ett vitt vinterland utanför fönstret. Nej, inte från snö- det är enbart en tjock dimma som drog in igårkväll och ligger kvar ännu. Det var filmkväll här igår och i slutändan var vi en del som trängde ihop oss inne i Bs rum för att titta på Cruel Intentions. För att göra det hela lite roligare flyttade vi in min säng och gjorde "lång-säng" (inget ord men tror inte det finns ett passande, fick hitta på ett), efter obligatoriskt kuddkrig var det alltså gosa ner sig som gällde. Som goda värdar kunde vi bjuda på varma mackor, ja vi skickade vincent till tesco och efter det gick det bra att bjuda lite.

Idag har jag tagit mig en promenad till Tesco och köpt en kaffebryggare!! Hihi, för ca 75:- tyckte jag inte att det var så farligt. Bryggaren har tydligen ett permanent filter, miljövänligt, det visste dock inte jag varpå jag köpte melitta-påsar, jaja...


Studierna på g, bankkort, busskort, mobiltelefon, kaffebryggare- får påstå att det inte ser bättre ut än att det liknar hemmastadgat. Med en kopp bryggkaffe är det alltså slutligen dags att börja med dagens jobb!
 
Har ni en mysig lördag?!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ok, lussekatter, kaffe, pepparkakor, glögg. Mmm liver kanske leker en stund

2008-11-29 @ 17:08:47
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0