Lördag?! Redan...

Här var det ju sannerligen lite tunnsått med uppdateringar under veckan. Kan till mitt försvar bara hävda att tiden ilar förbi fortare än kvickt.

Tidigare i veckan hade vi som sagt planer på att gå och titta på MTV Music Awards som skulle hålla i Echo Arena här i Liverpool.  Sant som det var sagt åkte vi och tränade och gjorde oss sedan vackra för att åka och titta på kändisar. På vägen stannade vi dock till för att önska en av killarna grattis på födelsedagen. Väl där ringde dock Ella som redan var i stan med besked att de stängt av hela området och att man inte kunde se ett jutta. Istället blev det alltså födelsedagskalas.  Igår var jag inne på universitetet hela dagen och trots intressanta ämnen var eftermiddagen väldigt seg! Kvällen ägnades åt filmtittande med varierande resultat. Filmen vi ville se fanns inte på nätet och många av de andra vi hittade gick inte att spela, dagens-ilandsdiss är alltså streamfilmer på nätet som inte går att spela! Faktiskt jätteirriterande.

Idag har jag inte fått ett dugg uträttat, tack vare idogt kämpande av diverse bacillusker har jag till slut fått mig en släng av förkylning. Därför har jag förutom en sällskapstur till Tesco legat i sängen och tittat på catch-up tv.

Utanför regnar det men M & jag tänkte ändå vara lite busiga och trava bort till Brookhouse i änden av gatan för en dos av omvärldsorientering. Sedan blir det nog en tidig refräng följt av en (förhoppningsvis) bra film.  Imorgon har jag en del jobb som måste vara gjort innan måndag och en hel del som måste göras för att hålla näsan ovanför vattenytan.

Till sist skickar jag ett JÄTTEGRATTIS till Freddie på hennes födelsedag- Grattis vännen, hoppas din dag var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0