Hiss v Diss

Petra hissar:
Bs pojkvän har tagit sig en titt på min dator och utfört diverse behandlingar. Började med att fråga mig ditten och datten tills han insåg att språket han använde inte var det minsta begripligt för mig. Mycket lättare för honom att titta på min svenska dator än vad det var för mig att begripa vad han dillade om. Nu verkar i alla fall datorn vara lite snabbare *ta i trä*!!!

Petra dissar:
Om en stund är det utgång som gäller här, bestämdes spontant under middagen. Nackdelen i Liverpool är att inga ställen har garderober så ett av våra största trätoämnen ör huruvida vi ska ta på oss jackor. När det är +2C känns det liksom inte som att vi har mycket val. Sedan kommer man in på baren/klubben och har ett himla sjå med att kånka runt på ytterkläderna. Urdumt! Visserligen kostar garderober en slant men då finns åtminstone det valet. Dagens i-lands problem absolut men icke desto mindre ett problem!

Trevlig lördagskväll på er alla därhemma i snöiga Sverige =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0