Guy Fawkes/Bonfire Night

Idag har vi verkligen haft en gemensam dag som jag skrev tidigare. Imorse efter frukosten kom Ella in i mitt rum och vi jobbade båda på med vårt, sedan åkte jag och tränade. När jag kom hem satt vi alla tre: jag, Becky & Ella tillsammans och jobbade. Under eftermiddagen kom Vincent upp, förmodligen för att göra te men jag hade lite fräckt lagt beslag på tekokaren utan att sätta tillbaka den, det hela slutade med att vi stod i korridoren och pratade ett bra tag. Det hela slutade med att hela vårt Block åt middag tillsammans och sedan gick vi till fyrverkerierna! Eftersom Beckys rum under dagen spontant förvandlades till kontor har mitt rum blivit vardagsrum. Det är faktiskt rätt mysigt att ha de andras rum så nära. En av killarna är inte här så mycket men de andra kan jag om inget annat störta in till och få en kopp te.


Egentligen var det inte så kallt men jag klädde på mig för säkerhets skull och sedan blev jag tvingad att sätta på mig mössan för bildens skull!


Vincent, Jim, Becky & jag (den enda som lyckades undvika att bländas av blixten verkar vara Vinny)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet som är sötast i Liverpool. Kan du gissa. Skralt med kommentarer denna vecka, kämpar för att hitta sovstunder. Inte blev det mer sömn av att dina syster tvingade mig till hospital för provtagning. Luktade fruktansvärd intensivvård på hela stället. Men nu är det över för ett tag. Behöver inte bry mig om prover och elände på flera veckor!

2008-11-07 @ 16:52:14
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0