Gränslös sport

Att vara svensk igår var kanske inte så roligt, 3-1 mot ett Holland som uppenbarligen var mycket bättre. Jag bryr mig inte om att Sverige luftade många unga och "nya" spelare, det visar bara på hur tunn truppen är. Det var i alla fall trevligt att kunna se matchen, till slut hittade vi en fungerande sida att se matchen live och gratis från. Många är tyvärr begränsade av rättighetslagar. Alltsammans ackompanjerat av P4s radiosport, de holländska kommentatorer var lite svåra att förstå nämligen!

I förmiddags samlade jag och en tjej från min kurs in lite data till ett experiment vi ska genomföra, MYCKET vetenskapligt. Nu låter jag kanske lite taskig mot mig själv men jag hoppas att forskning bedrivs mer stringent än förmiddagens exempel, annars kommer jag bli besviken på forskningsvärlden. Antar att det är lika bra att förvänta sig det värsta =)

Nu är teet slut i muggen så det är dags att återgå till studierna, hade tänkt läsa tidningen också. Köpte nämligen en kopp kines-kaffe (visade det sig, visste ju inte jag när jag köpte det) och en tidning för att underhålla mig själv.

P.S Verkar förresten ha löst sig med banken nu hoppas jag: kortet är skickat i posten och jag kan använda deras telefon för att aktivera internetbanken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0