Gemensamma ansträngningar

Planen för idag har faktiskt alldeles sånär fungerat utmärkt. Trots en sen natt var jag uppe imorse för frukost och för att komma igång med att läsa. På förmiddagen satt jag & Ella inne på mitt rum och läste, var och en för sig förvisso. Runt lunch åkte jag in till stan och tränade, Total Tone så förhoppningsvis har jag träningsvärk imorgon!! Sedan har vi alla 3 suttit inne på Beckys rum och pluggat. Det är härligt att vara social samtidigt som man jobbar, känner mig inte lika mycket som en skrivbordsslav då. Vi passade även på att "pausa" med korsordet i the Guardian som jag köpte för 3:- igår.

Nu ikväll fick vi tjejer häruppe ett ryck så vi samlade ihopa killarna och gick för att äta middag tillsammans, om en stund ska vi gemensamt gå bort till Sefton Park och fira Bonfire Night. Eller ja, det är vi då samt alla andra! Jag kan redan höra lite fyrverkerier!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0