bibliotek och brandlarm

God morgon allihop! En snabb uppdatering innan jag springer iväg till bussen. Igår kväll åkte jag och B in till stan efter middagen för att sätta oss på biblioteket och få lite jobb gjort. Nördigt som det låter trivs jag med att jobba så! När vi vände hemåt runt 22.30-snåret såg vi brandbilen stående utanför hallarna. Japp, det var brandlarm i 'Old Court', som tur var visste Vinny att jag och B var på biblioteket och att vi därför inte skulle vara hemma. Brandmännen var väl mindre imponerade eftersom samma kille varit i blåsvädret tidigare. Förmodligen blir han vräkt från hallarna, efter vad vi luskat fram i alla fall.

Ikväll tror jag nog att L-block gör gemensamt slag i saken och köper hämtmat, middagen serveras nämligen borta på Carnatic ikväll och kön där är inte nådig i vanliga fall. Vi kan inte äta i vår matsal eftersom R&G har "Guest Night Dinner", sedan kan vi ju inte laga någon mat heller eftersom vi inte har ett kök.

Ha en bra dag! Jag hoppas på att min leverans kommer idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0