Vissa dagar känns bra trots motgångar.

Idag var en sådan dag då jag lätt hade kunnat vakna först vid 10-snåret, även om alla som känner mig vet att jag är uppe vid 8.00- senast, för att sedan gå runt och lulla till 15.00. Först då hade jag insett att jag var sen till jobb, borde ha varit där vid 10.00. Som tur var gjorde jag nu inte det! Som tur var slutade mammas hårfön att fungera & när hon diskret tassade in för att låna min insåg jag att klockan var över min uppstigningstid. Så jag drog mig bara i 10 minuter till :p. På väg in till jobb tog jag en vända in till 3butiken för att portera mammas gamla mobilnummer. Inga problem där inte, fullmakten knappades in i datorn & saken borde varit biff. Haha, lurad! Naturligtvis skulle det krångla. Det visar sig nämeligen att Telenor av outgrundlig anledning vägrar att släppa numret. Jag trodde att man hade rätt att flytta med sig sitt nummer under förutsättning att man anmält intresse samt att ens bindning gått ut. Icke sa nicke. Supportkillen skulle försöka trolla lite tills imorgon, sen får vi se.

Förresten kom jag ju på (eller ja, blev påminnd snarare) om att F är en fena på webbdesign, hennes bror jobbar ju med programmering. Så klantigt att inte tänka på det tidigare. Efter helgen tänkte vi slå våra synnerligen kloka huvuden ihop & designa min blogg, stöter vi på problem får snällt be hennes bror rycka ut för att stilla vår iver!

Inför min sista arbetsdag får jag alltså stålsätta mig, med tanke på hur jag kände mig imorse. Jag har en dag kvar innan jag får lite ledigt, även om det känns som att den redan börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0