Vad är väl en helg av ledigt..

...mer än alldeles, alldeles underbar?! Har varit ledig både lördag & söndag och det känns som ren lyx. Även om det förvisso får mig att längta lite extra till juni vilken innebär mer ledigt & att både F och E är hemma i Sverige igen. När jag för en gång skull gjorde något med håret, annat än jobb-anpassade det insåg jag att det behöver klippas- så det ska väl bokas in imorgon. Vet bara inte var, eller när...Eftersom jag numera fått ordning på min ömmande tå (skämigt nog en liktorn) var jag sugen på att göra fossingarna lite fina, därför målade jag naglarna både på händerna & på fötterna. Naturligtvis inte i samma färg, det hade varit att ta i lite. Nu är det måndagsmorgon & arbetsvecka igen, väderprognosen för veckan har utlovat i det närmsta sommarvärme- det ser jag fram emot. Särskilt passande då vi ska ha besök från södra Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0