tankar inför dag

Imorgon skulle ha varit sista dagen på jobbet. Istället är det sista dagen av heltidsanställning. Juni månad kommer istället att delas mellan de båda caféerna, totalt kommer jag jobba ca 75-80%. Jag ser fram emot ett lite mer rullande schema.

De nya kläderna från H&M har kommit, blev nöjd med allt förutom en top i lila (lila?! vem beställde det??) och ett linne som var i ett sådant tunt & sladdrigt tyg att det knappt dög att sova i. Jag vet att jag sa att jag inte skulle shoppa men detta räknas absolut inte. 2 snygga, preppy, bastoppar, en tunika/klänning samt 2 klassiska linnekjolar uppdaterar snarare garderoben än fyller den. Hursomhelst så ska jag rensa ut den innan jag åker- inget annat än snygga kläder som jag änvänder ska med, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0