Tag i träning

Uttnyttjade det fina vädret för en löptur tidigt imorse. Slog mig sedan ned vid datorn för att leta upp vilka klasser universitetets sport center kan erbjuda. Till min stora glädje verkar de ha en skön mix mellan olika typer av yoga och mer fartfyllda klasser. Förhoppningsvis ska det gå att få plats på någorlunda många klasser, förmodligen är efterfrågan enorm- speciellt i början. Det bästa tycker jag är att det finns morgontider, lunchtider samt kvällstider- super! I sommar är det alltså jag som tar mig i kragen, tänker verkligen inte åka till universitetet halvtränad. Det blir till att cykla mycket, springa och köra igång min yoga-DVD. (ingen av dessa träningsformer kostar någonting heller!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0