Rapport om gårdagen

Gick väldigt bra för Js del- tycker jag i alla fall. Det skadade heller inte att hon fick lite lugn & ro i form av att cheferna tagit ledigt & bara dök upp en kort stund under dagen. Tjejen som skulle läras upp i disken kom heller aldrig- hon hade haft oturen att bryta armen. Typiskt när man lyckas få chans på sommarjobb. Som sig bör när man provat på nytt var J duktigt trött på hemvägen (även idag misstänker jag)

Piggade upp lite genom att färga håret när vi kom hem (inte mitt eftersom jag glömt kölpa färg till mig själv. Får därför göra det ikväll istället). Grillen kom till användning igår, hade vi bara gett oss till tåls lite så hade det hela kanske gått lite lättare. Men klockan var liksom lite mycket & vi var alla vrålhungriga- så vem hade lust att vänta på ordentlig glöd. Ingen! Det blev ändå väldigt gott- grillad korv med lika grillade korvbröd.

Vad jag längtar till nu (förrutom det uppenbara):
- Bada
- Min klipptid nästa helg!!!
- Imorgon då F är hemma igen

Kommentarer
Postat av: Denise

Godmorgon, hoppas du får en bra dag :)

2008-05-21 @ 08:35:28
URL: http://naztysbunny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0