Middag

Efter en dag på jobbet var det riktigt härligt att sätta sig på bussen in till Lund & gå på restaurang. Mamma & jag satt där och njöt av god mat ( lagad av ngn annan) & lite vitt vin. Väl hemma i soffan bestämde vi snabbt att hyrfilmen får vi se en annan dag. Mamma, som ska upp imorgon för att jobba, slumrar istället. Även jag ska uoo & iväg hyfsat tidigt- ska äntligen, äntligen klippa mig!!! Tänker satsa på en kvinnligt rufsig frisyr. Förhoppningsvis är frisöreleven med på noterna så att jag kan lägga upp en fin bild här imorgon.

Åh gud vad jag är stel i benen! Reste mig för att hämta lite kaffe, efter att ha suttit i ställning för att ha datorn i knäet märks det verkligen att jag står upp minst 10 timmar om dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0