Intet nytt på hemmafronten

Efter ännu en vecka av otroligt sommarväder sitter jag här efter jobb och bloggar. De senaste veckorna har allt löpt sin gilla gång- jag har gått till jobb, kommit hem och veckorna har gått. Visserligen låter det kanske trist men jag har även hittat tid att träffa de vänner som för tillfället befinner sig i Svera Rika. Nästa vecka kommer en av mina allra bästa kompisar hem. Det ironiska är att, lika mycket som jag ser fram emot hennes hemkomst får den mig att börja längta ut själv. Särskilt idag har jag fyllts av en sådan längtan att äntligen vara på väg till L'pool på så många olika nivåer- därför sitter jag & lyssnar på The Beatles. För övrigt lär jag väl känna till det mesta om denna grupps medlemmar då jag kommer bo precis vid Penny Lane, läs: alla turistbussar. Framför mig ligger en hel helg, samkväm (såväl fysisk som virutell) med mina vänner. Tänkte även passa på att ta en tur till lite bibliotek för att lämna tillbaka böcker och möjlilgen låna lite nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0