En morgon i Lomma

God morgon allesammans! Middagen igår blev riktigt trevlig- maten var god och det var roligt att äntligen få träffa F igen. Imorse var jag uppe tidigt & ute i Lomma för en promenad i hamnen, passade även på att gå ner till vattnet och ut på sanddynorna. Bör kanske dröja ett tag till innan jag doppar mig på riktigt.


Avtryck i sanden

"Sanddynerna"          Jag vid början av bryggan



På väg hem hade jag tänkt hämta ut paketet med kläder från H&M- vilket såklart inte gick. Tydligen har alldeles för många hämtat ut paket som inte tillhörde dem så nu behövs istället en fullmakt + leg på den som står på paketet. Typiskt när det brukade räcka med löpnumret & PIN-koden. *grr* Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan sticka iväg till en härlig lunch med F. Tänkte ta bussen så är bilen hemma när S kommer hem från jobb. Synd att hon slutar först vid halv tre annars hade jag kunnat ta cykeln. men men....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0